Αγαπητέ νεαρέ φίλε μου Γρηγόρη, ποτέ δεν δήλωσα ότι είμαι κατά της ψηφοφορίας. Είναι μια καθάρια διαδικασία επιλογής αιρετών εξουσιοδοτημένων προσωπικοτήτων, οι οποίοι καλούνται να μας διοικήσουν.
Είπα ότι αρνούμαι να ψηφίσω όλα τα υπάρχοντα κόμματα, γιατί, τα μεν δύο μεγάλα κόμματα απαξιώθηκαν, μη υπηρετώντας το λαό, αλλά τα μεγάλα αφεντικά τους που σ’ αντάλλαγμα, τους αφήνουν ασύδοτους και στο απυρόβλητο της ατιμωρησίας. Τα δε μικρά, διότι δεν αντιδρούν από κοινού στην φαυλότητα των κυβερνόντων, δεν παραιτούνται, σ’ ένδειξη αντιρρήσεων-διαμαρτυριών, αντίθετα, τους ανέχονται και επομένως γίνονται και αυτά συνένοχοι, σε βάρος του εκλογικού σώματος, του λαού και της χώρας μας. Χάριν της βουλευτικής μισθοδοσίας και κάποιων γνωστών και άγνωστων ανταλλαγμάτων ποιούνται τη νύσσα. Ως παράδειγμα ευαισθησίας, αναφέρω τον Στάθη Παναγούλη, Γιάννη Δημαρά, Τατούλη και κάποιοι άλλοι που δεν τους έχω πρόχειρους.
Μελέτη για τα τυχόν κωλύματα, μη αποδοχή και το ξεπέρασμα αυτών, για την επιτυχία του μοντέλου χρηστής διακυβέρνησης της χώρας δεν έχω. Θα ήταν αστείο να πιστέψουμε, ότι οι ωφελημένοι άμεσα και έμμεσα από το υπάρχον αντιλαϊκό καθεστώς θα το επέτρεπαν, έστω και αν ακόμα ήταν το τελειότερο σύστημα παραγωγής και δικαίας ανακατανομής του εθνικού μας πλούτου. Για τον απλούστερο λόγο ότι βρίσκεται στα χέρια και τη διάθεση των ελάχιστων προνομιούχων, νομοθετικά και καταστατικά κατοχυρωμένων.
Αλλά και ο ίδιος ο λαός που θεωρητικά είναι κυρίαρχος και αυτός επιλέγει, δήθεν, τους ταγούς του, σ’ ένα ανυπόληπτο και ψεγαδιασμένο κοινοβουλευτικό σύστημα έμμεσης δημοκρατίας, και που μ’ ένα τρόπο απατηλό, τον κρατούν διχασμένο και πολωμένο πολιτικά και θρησκευτικά, αδυνατεί να πάρει στα χέρια του τις δικές του τύχες.
Εν πάσει περιπτώσει, όμως, εάν συνενωθούν σ’ ένα πολιτικό φορέα, άνθρωποι με όραμα και βαθιά πίστη στα ανθρώπινα ιδεώδη, υπάρχει ελπίδα να πάρουν το χρίσμα από το λαό που είναι σε απελπιστική απόγνωση. Και αν γίνει αυτό τότε οι προνομιούχοι θ’ υποχρεωθούν να συμμορφωθούν στην νόμιμα εκλεγμένη πολιτική βούληση.
Για την Εκκλησία δεν έχει άλλη επιλογή. Είναι υποχρεωμένη να προσφέρει την υποστήριξή της στο πιστό ποίμνιο προσφέροντάς του προστασία από κάθε πονηρό και ύποπτο έλεγχο που τον οδηγεί σ’ υποταγή και εκμετάλλευση, κατά την διάρκεια της επίγειας ζωής του, ξεκαθαρίζοντας ότι η Ουράνια Βασιλεία και ο τριαδικός τιμωρός Θεός είναι μεγέθη ανύπαρκτα.
Και αυτό πρέπει να γίνει με μια μεγαλειώδη Ποιμαντορική Διακοίνωση(Θρησκευτικό Μανιφέστο), εξηγώντας, ότι πλέον για το καλό της Πατρίδας των Ελλήνων Πολιτών, είναι αναγκαία η επιμόρφωση της νέας γενιάς μας, προκειμένου να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τους πανίσχυρους οικονομικούς ξένους επενδυτές στην εποχή της ασύνορης αγοράς, από ικανότατους και έμπειρους μέντορες που δεν είναι άλλοι, παρά μόνον οι πεφωτισμένοι και παντογνώστες ιεράρχες μας που με παράδοση 2000 χρόνων πωλούν με πλήρη επιτυχία, αόρατα και ανεπιβεβαίωτα αφηρημένα αγαθά, όπως η σωτηρία της «αθάνατης» ψυχής και η «ανάσταση» νεκρών.
Αυτή η προοπτική, ίσως σε προηγούμενες εποχές, είχε κάποια πέραση. Σήμερα, όμως στην ηλεκτρονική εποχή, που οι ανταγωνισμοί, ανάμεσα, στα έθνη τρέχουν με ασύλληπτη ταχύτητα, πρέπει να ενισχύσουμε τους αγωνιστές οικονομικά ενεργούς συμπολίτες μας και προ πάντων τη νέα γενιά μας, με σύγχρονη οργανοτεχνογνωσία, σε θέματα αγοράς, για τη σωτηρία και την επιβίωση του λαού, της χώρας και του έθνους μας.
Πρέπει να στήσουμε παραγωγικά και εμπορικά φρούρια, σ’ όλη την Οικουμένη και προπάντων, όπου Ελληνική παροικία. Ευτυχώς, είστε αρχιμάστοροι στη τέχνη της σοφιστικής δεξιοτεχνίας και το ποίμνιό σας και ευρύτερα ο Ελληνικός λαός έχει την ανάγκη της δεινής σας διδακτορικής αυτής εμπειρίας. Ανεβάστε την ανταγωνιστική του δυνατότητα, ώστε να τους μεταμορφώσετε σε διευθυντικά στελέχη της παραγωγικής και μεταπρατικής διαδικασίας.
Στο δεύτερο ερώτημά σου, το τι γίνεται, αν κάποιος λήπτης παραγωγικού δανείου δεν το επιστρέψει στο εξάμηνο. Απάντηση. Δεν ξανά παίρνει δάνειο και αρχίζει να επιβαρύνεται με τόκους πέραν του άτοκου εξαμήνου. Πέραν αυτού το δάνειο το χορηγεί, όπως είπαμε το τοπικό κατάστημα του Υπουργείου Οικονομικών. Και εκεί πρέπει να το επιστρέψει. Ο δανειολήπτης, έχει υποχρέωση ν’ εξαντλήσει κάθε προσπάθεια, σωστής αξιοποίησης του κονδυλίου. Δεν μπορεί να τα φάει σε σουβλάκια, σε γιορτές και πανηγύρια. Και ξέρεις κάτι; Και αν ακόμη καταστεί ανεπίδεκτος είσπραξης, το δημόσιο επιβαρύνεται μόνο κατά 5% που ισοδυναμεί με το κόστος των υλικών και την δαπάνη της εκτύπωσης των χρημάτων του δανείου.
Για το τρίτο ερώτημα σχετικά με τη φοροδιαφυγή, πρέπει να γνωρίζεις ότι στο μοντέλο, για το οποίο, συζητάμε, οι σημερινές εφορίες, δεν κυνηγούν τους μικρούς και «απαλλάσσουν» τους μεγάλους. Αλλάζει εντελώς ο ρόλος των καταστημάτων των Δ.Ο.Υ. Γίνονται αρωγοί και οικονομικοί σύμβουλοι των επιχειρηματιών.
Όσον αφορά το τέταρτο ερώτημά σου, νεαρέ φίλε Ρεθυμνιώτη, στο σύστημα που προτείνεται «εκτελούνται» τα απυρόβλητα και οι ατιμωρησίες προκαταβολικά, οι τυχών παραβάτες τιμωρούντα με τομή του δεξιού βραχίονα και του γεννητικού οργάνου των ανδρών, των δε γυναικών με τομή και την αφαίρεση του δεξιού μαστού, πέρα από την επιστροφή στο διπλάσιο του υπεξαιρεθέντος ποσού.
ΓΡΗΓΟΡΗ, στην υπόθεση του μοντέλου μας, αρνούμαστε να πληρώσουμε τα υπερχρεωμένα ποσά στους διεθνείς τοκογλύφους, για τα οποία μας ζητούν την κεφαλή μας επί δίσκου.
Δεν πρόκειται να πληρώσουμε σε δολάρια τίποτε και σε κανέναν από τους δανειστές. Να τα πάρουν από αυτούς που τα πήραν και τα σπατάλησαν πίσω από τη πλάτη και σε βάρος των Ελλήνων πολιτών. Μιλάμε για χρεωκοπία.
Ευρώ θα χρησιμοποιούμε, μόνο για αναγκαία εισαγόμενα είδη. Θα παραιτηθούμε από είδη «ντελικατέσεν, φρου-φρού και αρώματα». Θα περάσουμε με σύνεση και λελογισμένη λιτότητα λίγα χρόνια. Όμως σίγουρα θα ξεπερασθεί η φτιαχτή κρίση.
Τράπεζες καταργούνται, αφού η διαχείριση του χρήματος θα γίνεται από το κράτος και μάλιστα χωρίς επιτόκια και τόκους, μέσα από τα καταστήματα του Υπουργείου Οικονομικών-Εφορίες. Τα δικά μας ευρώ θα κυκλοφορούν στη ισοτιμία των 150 δραχμών. Τα ευρωπαϊκά ευρώ θα εξαργυρώνονται στην τουριστική Ελληνική Αγορά αντί 150 δρχ. Όλα τα ξένα νομίσματα θα εξαργυρώνονται στη μισή τιμή, έναντι της σημερινής ισχύουσας ισοτιμίας.
2 σχόλια:
Αξιότιμε κύριε Ιωάννη.
Καταρχήν σας ευχαριστώ από καρδιάς για την αποδοχή φιλίας.
Τώρα όσο αφορά την απάντηση σας πραγματικά θέσατε πάρα πολλά και ενδιαφέροντα θέματα, στα οποία θα προσπαθήσω να τοποθετηθώ όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά.
Σε ότι αφορά την θρησκεία συμφωνώ απολύτως μαζί σας.Όμως το θέμα της πίστης και του Θεού είναι λίγο ιδιαίτερο.Πάνω στην δύσκολη στιγμή ή σε μία ψυχολογική αδυναμία μπορεί ο οποιοσδήποτε, όσο ενημερωμένος ή Άθεος και αν είναι να αναζητήσει βοήθεια απο τους κληρικούς και εκεί είναι που πατάνε και συντηρούν αυτό το καθεστώς καθώς απολαμβάνουν απιστευτά οικονομικά και υλικά κέρδη.Ακόμα η θρησκείες από τα αρχαία χρόνια αποτελούσαν το μέσο ελέγχου των μαζών,ένα τεράστιο όπλο για όσους το διαχειρίζονται το οποίο δυστυχώς λειτουργεί ικανοποιητικά και στις μέρες μας.
Από τα παραπάνω πιστέυω ότι είναι αδυνατον να ειπωθούν οι αλήθειες αυτές που αναφέρετε κι εσείς.
Σχετικά με το μοντέλο τώρα που περιγράφετε.Στο σχόλιο μου ανέφερα κάποιες μεμονωμένες απορίες οι οποίες θα μπορούσαν κάλλιστα να λειτουργήσουν συνδιαστικά.
Για φανταστείτε ένα κύκλωμα επιχειρηματιών με πλοκάμια στο δημόσιο όπου θα τυπώνει συνεχώς καινούργιο χρήμα και θα το μεταφέρει στις επιχειρήσεις του με την μορφή δανείου το οποίο δεν θα αποπληρώνει αλλά τα έσοδα του ( τα οποία θα είναι ακόμα μεγαλύτερα λόγο της κλεψιάς που θα κάνει στα καθαρά κέρδη που θα παρουσιάζει) θα τα χρησιμοποιεί για να αγοράζει συνεχώς νέες επιχειρήσεις από άλλους και εκτάσεις γής ή θα τα συναλλάσει με ευρωδολάρια κάνοντας ξέπλυμα.Και φανταστείτε να τυπώνει συνεχώς νέες δραχμές και να καλύπτεται από τους συνεργούς που θα έχει μέσα στην κυβέρνηση και στο δημόσιο.
Και έστω ότι κάποια στιγμή κάποιος από το κύκλωμα αυτό πιάνεται.Θα ήταν ποτέ δυνατόν να καταλύσουμε ανθρώπινα δικαιώματα νομιμοποιώντας και εφαρμόζοντας τις τεχνικές τιμωρίας που μας περιγράφετε και να γυρίσουμε σε εποχές μεσαίωνα...?Και αν το κάναμε αυτό που θα πραγματοποιούνταν αυτες οι τιμωρίες?Μήπως σε στρατόπεδα συγκέντρωσης τύπου Νταχαου της Ναζιστικής Γερμανίας?
Αυτές οι τιμωρίες θα μπορούσαν άραγε να επεκταθούν σε φιλοσοφικές προτάσεις οι οποίες θα έρχονταν σε σύγκρουση με το συγκεκριμμένο μοντέλο διακυβέρνησης?Εσείς κυριε Ιωάννη σήμερα έχετε την πολυτέλεια και την ελευθερία να κατηγορείται το πολιτικό σύστημα και τα κόμματα και να προτείνετε νέους τρόπους διακυβέρνησης.Κάποιος στο δικό σας μοντέλο θα μπορεί να προτείνει ένα δικό του διαφορετικό μοντέλο χωρίς να θεωρηθεί παράνομος και να υποστεί τις νομιμοποιημένες πλέον απάνθρωπες τιμωρίες?
(συνεχεια απο κάτω)
Έστω τώρα ότι φτάνουμε στην Χρεωκοπία που αναφέρετε.
Καλοπροαίρετα ας υποθέσουμε ότι βρίσκουμε τρόπο και αναγκάζουμε αυτούς που τα έκλεψαν και τα επιστρέφουν.
Ποια προιόντα θεωρείτε απολύτως απαραίτητα για να εισάγονται?Να σας θυμίσω ότι η Ελλάδα δεν παράγει ούτε όπλα, ούτε αυτοκίνητα,ούτε ηλεκτρικά είδη υπολογιστές κλπ.Επομένως θα τα εισάγει όπως κάνει και τώρα.
Επομένως θα υποτιμηθούν τα δικά μας ευρώ που θα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε τις εισαγωγές,αυτομάτως θα ανατιμηθούν τα ευρωπαικά ευρώ από τις χώρες που θα κάνουμε τις εισαγωγές, και αν από εκείνες τις χώρες δεχόμαστε τουρισμό θα υποτιμηθεί η δραχμή από τις τουριστικές αγορές.Αντίστοιχα οι ισοτιμίες με τα ξένα νομίσματα θα αλλάξουν εις βάρος του δικού μας Ευρώ, καθώς θα εισάγουμε προιόντα και από εκείνες τις χώρες, κανοντάς μας ακόμα πιο φτωχούς.
Και αν ακόμα παράγουμε συνεχώς νέες δραχμές και τις παρέχουμε στον Ελληνικό λαό προσπαθώντας να κρατήσουμε τις ισοτιμίες,το σύστημα μας θα καταρρεύσει στην περίπτωση που υπάρξει το παράνομο κύκλωμα που αναφέρω στην αρχή.Θα συσσωρευτούν όλες οι επιχειρήσεις και τα λεφτά στο παράνομο κύκλωμα αυτό το οποίο θα διοικεί πλέον σε ένα καθεστώς κομμουνιστικό ή φασιστικό( το ίδιο κάνει).Όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες θα είμαστε όμηροι του παράνομου αυτού κυκλώματος το οποίο θα υπηρετούμε κάτω από συνθήκες δουλείας.
Στο μοντέλο σας δεν έχετε αναφερθεί καθόλου στην παιδεία-εκπαίδευση και στον τύπο-ΜΜΕ σχετικά με τον ρόλο που θα έχουν και το πως θα λειτουργούν.
Εντέλει πιστεύω ότι το συγκεκριμμένο οικονομικό μοντέλο θα λειτουργούσε σωστά σε μία υπερδύναμη η οποία θα είχε βαριά βιομηχανία όπλων αυτοκινήτων κλπ κλπ γιατί θα λειτουργούσε άψογα το όπλο της νομισματικής πολιτικής και γιατί οι εξαγωγές θα ήταν σχεδόν μονοπωλιακές στην πλειοψηφία των μικρότερων κρατών.Όταν όμως δεν έχεις παραγωγή είτε γιατί δεν έχεις εργοστάσια ή πρώτες ύλες είτε γιατί δεν σε αφήνουν οι μεγάλες δυνάμεις (πχ να παράγεις όπλα)δεν πιστεύω ότι μπορείς να εφαρμόσεις τέτοια μοντέλα.
Να σας θυμίσω ότι στη Γερμανία δούλεψε ένα αντίστοιχο μοντέλο γιατί είχε βαριά βιομηχανία,πρώτες ύλες και ανθρώπινο δυναμικό τα οποία χρηματοδοτήθηκαν αδρά από Πρώσσους βιομήχανους με σκοπό βέβαια όχι τις εξαγωγές προιόντων αλλά την παραγωγή όπλων και την εκπαίδευση και συντήρηση στρατιωτών ( πρωην ανέργων)για να υπηρετήσουν τον επεκτατικό πόλεμο που ακολούθησε.
Δημοσίευση σχολίου