Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Ποιητικό αριστούργημα

Triada Zervou ΣΕ ΒΛΕΠΩ!!!
ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ
15/2/16
Τον ερχομό σου καρτερώ μέσα στη νύχτα,
κι είναι η νύχτα σκοτεινή και βροχερή!
Να επουλώσεις την πληγή,το ανοιχτό μου τραύμα,
να μου κρατήσεις την καρδιά μου ζωντανή.

Σε βλέπω!!Πλησιάζεις σαν σκιά,σαν οπτασία,
να σου φιλά τα χείλη η ατέλειωτη βροχή!
Ανάλαφρη,απαστράπτουσα,σπουδαία,
χωρίς να νιώθεις τύψη κι ουδεμία ενοχή!
Θα πεις το παραμύθι σου και πάλι σταθερά,
πως τάχα έχεις από μένα κουραστεί!
Πως μέλλον δεν υπάρχει στην αγάπη,
ούτε στο πάθος που δεν λέει να σβηστεί!
Τα χέρια σου θ'αγγίξουν το κορμί μου φιλικά,
το στόμα που αγαπώ στιφό χαμόγελο θα δώσει!
Απόμακρη,αδιάφορη θα μου πετάξεις κυνικά,
πως ένας έρωτας καινούργιος θα με σώσει.
Η κόλαση μου μες στα μάτια σου κρυμμένη,
βρίσκει διέξοδο να βγει να με σκεπάσει.
Κάτω απ'το πέπλο το υδάτινο υποφέρω,
γνωρίζω, πως για πάντα σ'εχω χάσει..
Απομακρύνεσαι σαν φάντασμα και μένω,
μονάχος στα σκοτάδια της ψυχής!
Το τραύμα μου αρχίζει να φουσκώνει,
τα δάκρυά μου να κυλάνε κατά γης

Δεν υπάρχουν σχόλια: