Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Πώς πετυχαίνει το ΚΙΝΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Στο ΚΙΝΗΜΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, μπορούμε να δηλώσουμε τις προσφορές μας, με την προϋπόθεση, ότι προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες, σ' ανταγωνιστικότατες τιμές.

Και όταν οι ζητήσεις δηλώνονται από μέρους οργανωμένων καταναλωτών, για ποσότητες φορτίων, με συστήματα παραγγεληψιών, τότε το κίνημα πετυχαίνει.

Άρα πρέπει να οργανώσουμε συστήματα ομαδικών αγορών από οργανωμένους καταναλωτές, όπως γίνεται με το κίνημα πατάτες, ελαιολάδου κλπ.

Η λαϊκή θυμοσοφία "άνοιξε τα μάτια να φας κομμάτια" πρέπει να ξεσηκώσει τους καταναλωτές και παραγωγούς προϊόντων πρωτογενούς παραγωγής κι' άλλων που αποδέχονται τη σύμπραξη άμεσης επικοινωνίας και συναλλαγής.

Προς το σκοπό αυτό πρέπει να ενεργοποιηθούν τα νοικοκυριά των πολυκατοικιών, των οικισμών των χωριών, όλης της Ελλάδας, να προϋπολογίζουν ειδικές επιτροπές τις ανάγκες των νοικοκυριών καταναλωτών και να παραγγέλνουν τα ζητούμενα, τα οποία θα παραλαμβάνουν σε ειδικούς χώρους, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Με τον τρόπο αυτό, θα ωφελούνται τις υπεραξίες που καρπώνονται οι μεσάζοντες, οι συμπράττοντες σ' αυτή τη διαδικασία.

Είναι βαζούρα, αλλά τ' «αγαθά κόποις κτώνται».

Όλοι βγαίνουν σημαντικά κερδισμένοι. Οι παραγωγοί πρωτογενών προϊόντων, αντί σιτάρι που το πωλούν κοντά στο κόστος παραγωγής παρακάμπτοντας τους μεσάζοντες μεταπράτες, θα το πωλούν σε ψωμί και σ’ άλλα αρτοσκευάσματα, με τη σύμπραξη ανέργων.

Οι βιομήχανοι δεν θα δίνουν εκπτώσεις μέχρι και 40% κάτω από το τραπέζι, στους αδηφάγους πολυκαταστηματάρχες, σε βάρος των νοικοκυριών καταναλωτών.

Κι’ οι καταναλωτές που ήδη αμείβονται σε μισθούς πείνας, θα κερδίζουν σ’ αγοραστική δύναμη, μέχρι και το 40% που προσφέρεται, ως διόδια στις αλυσίδες των πολυκαταστημάτων που με τα φώτα και τη γοητεία τους, ξελογιάζουν τους καταναλωτές κι’ αγοράζουν πέρα από τα προγραμματισμένα.

Αυτά προς το παρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: