Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Το Άγιο Πνεύμα

Δυστυχώς το Άγιο Πνεύμα δεν προστάτεψε την ανθρωπότητα από τον όλεθρο των θρησκευτικών πολέμων, από την άγρια εκμετάλευση αδύναμων από δυνατούς και από το τόσο συσσωρευμένο κακό που επικρατεί στον κόσμο. Δεν προστάτεψε την Ελλάδα μας από την κρίση πο περνάμε σήμερα. Ωστόσο σέβομαι τον Τριαδικό Θεό και μάχομαι να μην τον ακυρώνουν οι εκπρόσωποί του στη γη με ανούσιες πράξεις, αντίθετες προς την Αγία Γραφή. Η διαφορά μας αγαπητέ μου κ. Γαβριήλ είναι ότι εσύ είσαι φανατισμένος αντικομμουνιστής και σφόδρα θρησκευόμενος. Εγώ είμαι άθρησκος και μαχητής υπέρ του ανθρωποκεντρισμού. Και κάτι ακόμα. Εγώ σου δήλωσα τη λύπη μου για τους δικούς σου γολγοθάδες, ενώ εσύ δεν δήλωσες την απογοήτεψή σου για τα μαρτύρια που υπέστη η οικογένειά μου. Και τούτα επιθυμώ να προσθέσω. Δεν με δέχθηκαν στη Νομική το 56 και στο στρατό το 57 δεν με κάνανε δόκιμο λόγω κοινωνικών φρονημάτων. Αγνοείς παντελώς τους προβληματισμούς και τις εμπειρίες μου. Αντίθετα εγώ σε παίρνω στα σοβαρά και γνωρίζω το κοινωνικό σου έργο και την βαρύτητά σου

Δεν υπάρχουν σχόλια: