Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Άρση παρεξηγήσεων

Θέμα άρση παρεξηγήσεων από Επικουρίδη προς τον θεϊκό Dtango
Dtango: Τον είδα τον τίτλο του βιβλίου. Η «Δίκη των Θεών» όμως παρουσιάζεται σαν τίτλος ιστότοπου αλλά δεν έχει διεύθυνση και δεν βγάζει πουθενά. Μια λοιπόν και με τον όρο «Θεοί» μπορεί να εννοούνται οποιοιδήποτε (εκτός των… καημένων των θεών) περιμένω να ακούσω περισσότερα μια και το άλλο βιβλίο δεν αναφέρεται σε θεούς.
Αγαπητέ Επικουρίδη,
Αρχικά φάνηκε ότι ήρθες στο φόρουμ για να προωθήσεις ένα βιβλίο σου, μάλιστα ανέφερες και ένα άλλο, με θεούς στον τίτλο του, για να μας κινήσεις το ενδιαφέρον.
Τώρα απευθύνεσαι προσωπικά σε μένα με e-mail και μου παρουσιάζεις μια οργάνωσή σου για την υπεράσπιση των καταναλωτών.
Το κάνεις με μεγάλη προχειρότητα όμως, επειδή, παρότι με επέλεξες, δεν φρόντισες να γράψεις σωστά το ψευδώνυμό μου (Dtango) και με αποκαλείς Dravo.

Αναγκάζομαι λοιπόν να υποθέσω ότι γυρνάς στους διάφορους χώρους συζητήσεων αναζητώντας υποστήριξη για την οργάνωσή σου. Δεν το κάνεις όμως με τον σωστό τρόπο και όταν δεν κατορθώνεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη με τις ενέργειές σου, γιατί να εμπιστευτώ την οργάνωσή σου;
Φίλτατε Dtango, ευχαριστώ για τη διόρθωση της σωστής γραφής του ψευδωνύμου και σου ζητώ συγγνώμη. Όμως κάνεις λάθος που βιάστηκες να υποθέσεις ότι περιφέρουμε στους διάφορους χώρους συζητήσεων, για να πωλήσω το βιβλίο μου, γιατί αυτό βρίσκεται στα χέρια ικανού εκδότου και το προωθεί. Ούτε επιδιώκω να διευρύνω οπαδούς ή πελατεία στον φορέα ΟΣΠΕΚ, γιατί τελεί σε αδράνεια. Απλά επειδή διάβασα την πρόταση της Αόρατης Μελάνης και για τη συζήτηση που γίνεται για τη θεωρητική σύσταση ενός φορέα κοινωνικά χρήσιμου από τα μέλη της ομάδας σας, για το λόγο αυτό αναφέρθηκα στην Οργάνωσης Παραγωγών-Εμπόρων-Καταναλωτών(ΟΣΠΕΚ). Αν θέλετε τη γνώμη μου ο φορέας που σκέπτεστε να συστήσετε πρέπει να συστρατεύει συμπολίτες μας, όσο πιο διακριτικά και απρόκλητα γίνεται, με σκοπό να αποτελέσει η συστράτευση αυτή ένα αντίβαρο υπέρ του Ανθρωπιστικού στρατοπέδου και κατά των αθεράπευτων και ανυποχώρητων φαταουλιστών του εξουσιαστικού εποικοδομήματος.
Το άρθρο σου σχετικά με την προέλευση της εννοίας της λέξης θεός και της λατρείας του είναι πολύ σημαντικό και πιστεύω ότι η αναφορά σου στα διάφορα στάδια χρήσεις της έννοιας του θεού από τους κατά καιρούς επιτηδείους με βρίσκει εκστατικά σύμφωνο. Ο ιστορικός Γιάννης Κορδάτος αναφέρει, ότι πριν από την εμφάνιση, όποιων θεών προηγήθηκε η προγονολατρεία και η ηρωολατρεία. Αυτοί ήσαν οι δάσκαλοι καθοδηγητές και σωτήρες των φυλών που τους συμβούλευαν τεχνικές αντιμετώπισης επιβίωσης και ασφάλειας από φυσικές και όποιες άλλες δυνάμεις-κινδύνους. Πριν κλείσω τη σημερινή μου επικοινωνία με τα μέλη του Forum Atheia, παρακαλώ να μου επιτραπεί να δηλώσω την άποψή μου να αποφεύγουμε τις αδικαιολόγητες παρεξηγήσεις, γιατί αυτές οδηγούν σε ασυνεννοησίες, ρήξεις και αποσυντονισμούς. Καταστρέφουν τις συλλογικές προσπάθειες. Σε όποια λάθη των μελών ας είμαστε υπομονητικοί και μεγαλόθυμοι. Σκληροί, αντίθετα, πρέπει να είμαστε στους κακόπιστους και κακόβουλους και προ πάντων όταν αυτοί ανήκουν σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εξουσιαστικής διαχείρισης. Επίσης επιτρέψτε μου να τονίσω πόσο χρήσιμη είναι η καλόπιστη κριτική που πρέπει να μην τη συγχέουμε με την πρόθεση της προσβολής. Και σας ζητώ από τώρα να χρησιμοποιήσω στη δίκη των θεών κάποια αξιόλογα άρθρα από τις μεστωμένες έρευνες-απόψεις σας, σχετικά με τα αφυπνιστικά αθεϊστικά μηνύματα, αφού προηγουμένως πάρω την έγκρισή σας. Φυσικά τα άρθρα που θα επιλεγούν θα φέρουν τον δημιουργό τους. Αν έχει κάποιος αντίρρηση ας μιλήσει έγκαιρα. Τα συλλογικά έργα έχουν ισχύ και διαχρονική ωφελιμότητα-επιτυχία. Με εκτίμηση Επικουρίδης.
Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010

Προς DTANGO από Επικουρίδη

Κατ’ αρχήν αντιχαιρετώ και ευχαριστώ για την αποδοχή μου και εκ μέρους σου στο φόρουμ. Μ’ αρέσει η ιδέα αυτή. Μια ομάδα ανθρώπων με κοινούς κοινωνικούς και άλλους προβληματισμούς είναι ανάγκη να συμβάλλουν σε δομικές αλλαγές που έγιναν για να εξυπηρετούν τα γνωστά και μη εξαιρετέα αμετανόητα τρωκτικά.

Έχω οργανωμένο και νομιμοποιημένο φορέα, αλλά σε αδράνεια, σε μορφή Συνεταιρισμού Περιορισμένης Ευθύνης με εμπορική επωνυμία Παραγωγικός, Συντονιστικός, Προωθητικός και Προμηθευτικός Αστικός Συν. Π.Ε και εμπορικό διακριτικό τίτλο ΟΣΠΕΚ(Οργάνωση Συνεργαζομένων Παραγωγών-Εμπόρων-Καταναλωτών). Κεντρικός στόχος της ιδρυτικής πράξης είναι η συνεργασία αυτών που παράγουν εμπορεύματα και υπηρεσίες με συντονιστές οι οποίοι θα αποτελέσουν τους χώρους προώθησης και επαφής με τον κυρίαρχο καταναλωτή, ο οποίος φέρει αποκλειστικά την ευθύνη των επιβαρυμένων τιμών, γιατί δεν έμαθε να ψωνίζει ομαδικά, ώστε να απευθύνεται άμεσα στο παραγωγό, για να αποφύγει τις επιβαρύνσεις από τους πολλούς ενδιάμεσους διαμεσολαβητές. Ο κάθε καταναλωτής καταληστεύεται, ως γνωστό και με τις δύο ιδιότητές του και ως εργαζόμενος και ως καταναλωτής. Ως εργαζόμενος γιατί παίρνει ψίχουλα έναντι των υπεραξιών που παράγει και ως καταναλωτής με τα πανάκριβα αγαθά που προμηθεύεται-αγοράζει, επειδή αγοράζει μόνος του και όχι συλλογικά.

Επειδή οι πολλοί αδυνατούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους, ο πλούτος έχει συγκεντρωθεί κατά το 6Ο% στα χέρια του Ο,3 % πληθυσμού της Γης, το 2Ο τοις εκατό στο 4,7 % και το υπόλοιπο είκοσι τοις εκατό στο 95 % των ασυνεννόητων ανόητων θυμάτων από τους οποίους συσσωρεύτηκε ο παραπάνω πλούτος. Τα στοιχεία προέρχονται από το Βιοτεχνικό και Εμπορικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Σχετικά με το φορέα 0ΣΠΕΚ δέστε την αντίστοιχη λέξη.

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Πως ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής ανακαλύπτει την αλήθεια της Αγίας Γραφής

Τὸ κατωτέρω δημοσίευμα μας εστάλη από τὸν φίλον Ἰ. Μ. καὶ μας εντυπωσίασε. Τὸ περιστατικό ἐδημοσιεύθη εἰς τὸ τεῦχος Ἰουλίου 1970 τοῦ περιοδικοῦ Avionics News (Ἀεροπορικὰ νέα), μηνιαίας ἐκδόσεως τῆς Aircraft Electonics Association Inc., ἡ ὁποία ἑδρεύει εἰς Σαρασότα τῆς Φλώριδας ΗΠΑ (Sarasota, Florida). Ὁ κ. Harold Hill (Χάρολτ Χίλλ), Πρόεδρος τῆς Curtis Engine Company (Ἑται­ρεία Κούρτις Έντζιν), εκ Βαλτιμόρης (Πολιτεία Μαίρυλαντ, Η.Π.Α.) και Σύμβου­λος εις το διαστημικὸν πρόγραμμα διηγείται τα ακόλουθα: «Νομίζω, ότι ένα απὸ τα πλέον εκπληκτικὰ πράγματα, τα οποῖα μας παρέχει σήμερον ο Θεός, συνέβη τελευταίως εις τους αστροναύτες μας και τους διαστη­μικοὺς επιστήμονας εις το Green Beld Md (Γκρήιν Μπέλτ, της Πολιτείας Μαί­ρυλαντ). Αστροναύτες και επιστήμονες προσεπάθουν να προσδιορίσουν την θέ­σιν του Ηλίου, της Σελήνης και των πλανητών εις τον διαστημικὸν χώρον μετὰ 100 και 1000 έτη απὸ τώρα. Πρέπει να γνωρίζωμεν την θέσιν αυτήν, ωστε να μην αποστείλωμεν τεχνητοὺς δορυφόρους, οι οποίοι θα συγκρουσθούν αργότερα επὶ τινος άστρου κατὰ την διάρκειαν των περιστροφών του. Οφείλομεν να καθορίσωμεν (προσδιορίσωμεν) την τροχιὰν των τεχνητών δορυφό­ρων, λαμβάνοντες υπ’ όψιν την διάρκειαν της ζωης των και την προσεχή θέση των πλανητών, ούτως ώστε να μην αποτύχει οριστικώς (will not bog down) η όλη προσπάθεια της αποστολής.

Πρὸς τὸν σκοπὸν αὐτὸν ἐτέθη εἰς λειτουργίαν ἠλεκτρονικὸς ὑπολογιστής, ὁ ὁποῖος ἄρχισε νὰ καταμετρᾶ διὰ μέσου τῶν αἰώνων τὸν χρόνον, πρὸ τῶν ἡμερῶν καὶ μετὰ τὰς ἡμέρας μας. (Σ.Μ. Τοῦτο ἔπρεπε νὰ γίνῃ διὰ νὰ καθορισθοῦν οἱ συντεταγμένες τῶν οὐρανίων σωμάτων κατὰ τὸν ροῦν τῶν αἰώνων). Αἰφνιδίως ὅμως ὁ ἠλεκτρονικὸς ὑπολογιστής "ἐμπλοκαρίσθη" (came to a halt). Ὁ ὑπολογιστὴς σταμάτησε καὶ ἔδωσε κόκκινο σῆμα, τὸ ὁποῖο ἐσήμαινε, ὅτι συ­νέβαινε κάποιο λάθος ἢ ὡς πρὸς τὰς πληροφορίας, ποὺ τοῦ ἔδωσαν, ἢ ὡς πρὸς τὰ ἀποτελέσματα, τὰ ὁποῖα ἐξήγοντο, συγκρινόμενα πρὸς τὰ δεδομένα (standards). Οἱ χειριζόμενοι τὸν ἠλεκτρονικὸν ὑπολογιστὴν ἐκάλεσαν τοὺς τεχνικοὺς διὰ νὰ τὸν ἐλέγξουν, αὐτοὶ ὅμως μετὰ τὸν ἔλεγχον βεβαίωσαν ότι Είναι τέλειος. Ὁἐπικεφαλὴς τῶν ἐργασιῶν τῆς Ι .Β .Μ. ρώτησε "τί συμβαίνει; τί δὲν πηγαί­νει καλά;" Εἰς τὴν ἐρώτησίν του οἱἐπιστήμονες τοῦ Διαστημικοῦ Κέντρου ἀπήντησαν: "Λοιπόν, εὑρήκαμε ὅτι λείπει μία ἡμέρα ἀπὸ τὸ διάστημα κατὰ τοὺς παρελθόντας αἰώνας. (Well, we have found there is a missing in space in elapsed time). Εἰς τὴν ἀμηχανίαν των ἄρχισαν νὰ ξύνουν νευρικὰ τὸ κεφάλι των καὶ νὰ τραβοῦν τὰ μαλλιὰ των. Ἀλλὰ δὲν εὕρισκαν ἀπάντησιν. Ἕνας ὅμως ἐκ τῶν μελῶν τῆς ὁμάδος, ὁ ὁποῖος ἦτο πιστός, εἶπε κάποιαν στιγμή, "ξέρετε, ὅταν ἤμουν μαθητὴς τοῦ Κατηχητικοῦ Σχολείου, μᾶς εἶχαν εἰπεῖ, ὅτι ὁ ἥλιος ἐστάθη ἀκίνητος εἰς τὸν οὐρανόν". Οἱ συνάδελφοί του δὲν τὸν ἐπίσπευσαν. Ἀφοῦ ὅμως δὲν εἶχαν ἄλλην ἀπάντησιν εἰς τὸ ἀνεξήγητον αἴνιγμα των, τοῦ εἶπαν: "Ἀπόδειξέ μας αὐτὸ ποὺ λέγεις". Ἐκεῖνος πῆρε μίαν Ἁγίαν Γραφήν, ἀνέτρεξε εἰς τὸ βιβλίο τοῦ Ἰησοῦ τοῦ Ναυῆ, ὅπου εὑρῆκαν μίαν ἀρκετὰ περίεργη ἔκθεσιν δι' οἱονδήποτε, ὁ ὁποῖος διαθέτει κοινὸν νοῦ. Ἐκεῖ (Ἰησοῦς τοῦ ΝαυῆΙ, 8-14), εὑρῆκαν ὅτι ὁ Κύριος λέγει εἰς τὸν Ἰη­σοῦ τοῦ Ναυῆ: "Μὴ φοβηθῇς αὐτούς (τοὺς ἐχθρούς σου), εἰς γὰρ τὰς χείρας σου παραδέδωκα αὐτούς· οὐχ ὑπολειφθήσεται ἐξ αὐτῶν οὐδεὶς ἐνώπιον ἡμῶν" (στίχος 8). Ὁ Ἰησοῦς τοῦ Ναυῆ ἐνδιεφέρετο, διότι ἔπρεπε νὰ τελείωσῃ τὴν καταδίωξιν τῶν ἐχθρῶν του ἐν ὅσῳ ἦτο ἡμέρα- ἐὰν ἤρχετο τὸ σκοτάδι τῆς νυκτός, δὲν θὰ ἐ­πιτύγχανε ἡ καταδίωξις. Δι' αὐτὸ ὁ Ἰησοῦς τοῦ Ναυῆ παρεκάλεσε τὸν Κύριον νὰ κάμῃ θαῦμα, οὕτως ὥστε ὁ ἥλιος νὰ μείνῃ ἀκίνητος. ("Καὶ εἶπε ὁ Ἰησούς στήτω ὁ ἥλιος κατὰ Γαβαῶν, καὶ ἡ σελήνη κατὰ φάραγγα Αἰλῶν", στίχ. 12). "Καὶ ἔστη ὁ ἥλιος καὶ ἡ σελήνη ἐν στάσει (...) καὶ ἔστη ὁ ἥλιος κατὰ μέσον τοῦ οὐρανοῦ οὐ προεπορεύετο εἰς δυσμὰς εἰς τέλος ἡμέρας μιᾶς· καὶ οὐκ ἐγένετο ἡμέρα τοιαύτη οὐδὲ τὸ πρότερον οὐδὲ τὸ ἔσχατον" (στίχ. 13-14). Καὶ πράγματι ὁ ἥλιος ἐστάθη καὶ ἡ σελήνη ἔμεινε ἀκίνητος (...). Ὁ ἥλιος ἔμει­νε ἀκίνητος εἰς τὸ μέσον τοῦ οὐρανοῦ. Δὲν ἐπροχωροῦσε πρὸς τὴν δύσιν του ἐπὶ μίαν ὁλόκληρον ἡμέρα. Μία τόσον περιφανῆ ἡμέρα, ὥστε νὰ ἀκούσῃ ὁ Θεὸς τέτοιαν προσευχὴ τοῦ ἀνθρώπου, δὲν ἐφάνει ποτὲ οὔτε κατὰ τὸ πρόσφατον παρελθόν.

Κατόπιν τούτου ὁ διαστημικὸς ἐπιστήμων εἶπε: "Ἰδοὺ ἡ μία ἡμέρα, ἡ ὁποία μᾶς λείπει". Ἡ πληροφορία αὐτὴ ἐπρογραμματίσθη εἰς τὸν ἠλεκτρονικὸν ὑπολο­γιστήν, ὁ ὁποῖος προέβη εἰς ὑπολογισμοὺς περὶ τὸν χρόνον, ποὺ ἀνεφέρετο τὸ πε­ριστατικόν. Ὁ ὑπολογιστὴς ἀπήντησε, ὅτι συνεφώνη, ἀλλ' ὄχι ἀκριβῶς. Ὁ παρελ­θὼν χρόνος, ὁ ὁποῖος ἔλειπε κατὰ τὴν ἡμέρα, περὶ τῆς ὁποίας ὠμίλει τὸ βιβλίον τοῦ Ἰησοῦ τοῦ Ναυῆ, δὲν ἦτο μιά πλήρης ἡμέρα. Ἦτο μόνον 23 ὧρες καὶ 20 λεπτά. Οἱἐπιστήμονες ἄνοιξαν καὶ πάλιν τὴν Ἁγίαν Γραφὴν καὶ ἐδιάβασαν μετὰ προσοχῆς τὸ κείμενον. Παρατήρησαν λοιπόν, ὅτι εἰς τὸ Ἑβραϊκὸν κείμενον "ἕως μι­ᾶς ὁλοκλήρου ἡμέρας" (Σ.Μ. Δηλαδὴ ὁ ἥλιος ἐστάθη ὄχι ὁλόκληρη, ὄχι πλήρη ἡμέρα, ἀλλὰ περίπου μίαν ἡμέρα). Αἱ μικραὶ αὗται λέξεις τῆς Ἁγίας Γραφῆς "ἕ­ως μιᾶς ὁλοκλήρου ἡμέρας" εἶναι σπουδαῖαι. Ἐν τούτοις οἱ ἐπιστήμονες παρέμεναν ἀκόμα εἰς ἀπορία, διότι, ἐὰν ἐσυνέχιζαν νὰ λείπουν 40 λεπτά, θὰ ἀντιμετώπιζαν δυσχέρειες διὰ τὰ μελλοντικὰ 1000 ἔτη. Ἔπρεπε νὰ εὑρεθοῦν τὰ ἐλλείποντα 40 λεπτά, διότι ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς θὰ ἐπολλαπλασιάζετο πολλὲς φορὲς κατὰ τὴν τροχιά. Ἀλλ' ὁ πιστὸς ἐπιστήμων (ὁ ὁποῖος ὑπέδειξεν τὸ χωρίον ἀπὸ τὸν Ἰησοῦν τοῦ Ναυῆ) ἐνεθυμήθη ἐπίσης, ὅτι κάπου γράφεται εἰς τὴν Ἁγίαν Γραφήν, ὅτι ὁ ἥλιος ἐπέστρεψε εἰς τὰ ὀπίσω. Οἱ συνάδελφοί του ἐπιστήμονες τὸν εἰρωνεύθηκαν, ὅτι ἔχασε τὸ λογικό του. Παρὰ ταῦτα ἄνοιξαν τὴν Ἁγίαν Γραφὴν καὶ ἀνέγνωσαν ἀπὸ τὸ 20όν κεφάλαιον τοῦ βιβλίου τῆς Δ' Βασιλειῶν τοὺς στίχους 9-11. Ἐκεῖ ἀναφέρεται, ὅτι ὁ ἑτοιμοθάνατος βασιλεὺς Ἐζεκίας ἐδέχθη τὴν ἐπίσκεψιν τοῦ προφήτου Ἠσαΐα, ὁ ὁποῖος τὸν βεβαίωσε, ὅτι δὲν θὰἀποθάνῃ, ἀλλὰ θὰ ζή­σῃ. Ὁ Ἐζεκίας ὅμως δὲν ἐπίστευσε εἰς τὸν λόγον τοῦ προφήτου καὶ ἐζήτησε ἀπο­δείξεις. Ποὶαν ἀπόδειξιν θὰ ἔχω, ὅτι θὰ μὲ θεραπεύσῃ ὁ Κύριος; εἶπε εἰς τὸν Ἠσαΐα (στίχ. 8). Καὶ ὁ Ἠσαΐας τοῦ ἀπήντησε: Ἡ σκιὰ τοῦ ἡλιακοῦ ὡρολογίου θὰ προχώρησῃ δέκα βαθμίδας ἐμπρὸς ἢ δέκα βαθμίδας πρὸς τὰ ὀπίσω. (Σ .Μ. Τὸ ἡλιακὸν ὡρολόγιον, περὶ τῆς σκιᾶς τοῦ ὁποίου γίνεται λόγος, ἦτο μία ὄρθια στήλη, ἡ ὁποία ἦτο τακτοποιημένη εἰς σειρὰ βαθμίδων οὕτως ὥστε ἡ σκιὰ τῆς στήλης αὐτῆς νὰ δεικνύῃ τὰς ὥρας ἀναλόγως τοῦ ποῦ ἔπιπτε ἡ σκιὰ του Ηλίου). Εἰς τὴν προόρασιν του Ησαΐα ὁ Ἐζεκίας ἀπήντησε: Δὲν εἶναι καὶ τόσον θαυ­μαστόν, ἐὰν ἡ σκιὰ του Ηλίου προχωρήσῃ "δέκα βαθμούς" πρὸς τα εμπρός. Θαυμαστὸν εἶναι ἡ σκιὰ νὰ ὑποχωρήσῃ "δέκα βαθμοὺς εἰς τὰ ὀπίσω" (στίχ. 10). Ὁ προφήτης Ἠσαΐας συνεχίζει ἡἉγία Γραφή, παρεκάλεσε τὸν Κύριον διὰ τὸ θαῦμα τοῦτο (ὥστε νὰ πεισθῇ ὁ βασιλεύς). Καὶ τὸ θαῦμα ἔγινε! "Ἐπέστρεψε ἡ σκιὰ εν τοῖς ἀναβαθμοῖς εἰς τὰ πίσω δέκα βαθμούς", δηλ. ἡ σκιὰ τοῦ ἡλίου ὑπεχώρησε εἰς τὰ σκαλοπάτια 10 βαθμοὺς πρὸς τὰ πίσω (στίχ. 11). Δέκα βαθμοὶ ἀντιστοι­χοῦν πρὸς 40 λεπτὰ ἀκριβῶς. Ὥστε 23 ὦρες καὶ 20 λεπτὰ τοῦ βιβλίου Ἰησοῦ τοῦ Ναυῆ, σὺν 40 λεπτὰ τοῦ βιβλίου τῆς Δ' Βασιλειῶν, συμπληρώνουν τὰς 24 ὥρας, αἱ ὁποῖαι ἔλειπαν. Τὰς ὥρας αὐτὰς ἔπρεπε οἱ ἐπιστήμονες να ενσωματώσουν εἰς τοὺς ὑπολογισμοὺς των (they had to log in the log book), ὡς τὴν ἀπολεσθεῖσα ἡμέραν τοῦ σύμπαντος». Και ὁ Χάρολτ Χὶλλ καταλήγει: «Δὲν εἶναι τοῦτο καταπληκτικό; Ὁ Θεός μας προκαλεῖ σύγχυσιν εἰς τοὺς ἐπιστήμονας, διότι τοὺς ὑποχρεώνει νὰ ἀναγνω­ρίζουν τὴν ἀλήθειαν Του» (Our God is rubbing their noses in His «truth». That is right). Διὰ νὰ πιστεύσωμεν εἰς τὴν ἀλήθειαν τῶν θεόπνευστων λόγων τῆς Ἁγίας Γρα­φῆς δὲν ἔχομεν βεβαίως τὴν ἀνάγκην τῆς ἐπιστήμης. Ἀλλ' ἐν πάσῃ περιπτώσει, ὅταν η επιστήμη -παρὰ τὴν θέλησίν της ή εντελώς απροόπτως πολλάκις-επιβεβαιώνει τὴν ἀλήθειαν τῆς Ἁγίας Γραφής, είναι φυσικὸν νὰ δίδει αφορμὴν με­γαλύτερης δοξολογίας πρὸς τὸν Θεὸ. Δια τούτο κατεχωρήσαμε την πιστὴ μετάφραση ενὸς καταπληκτικού γεγονό­τος, το οποίο έρχεται -όπως πολλὰ άλλα- να αποδείξει την ιστορικὴν αλήθεια της Αγίας Γραφής. «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ» ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ 2009.

Εναντίωση του συγγραφέα: Για να δεχθούμε την γνησιότητα των ανωτέρω ισχυρισμών πρέπει να παραδεχθούμε ότι υπάρχει ο Θεός που πραγματικά υποστήριζε μόνο τους Ισραηλήτες και δεν ήταν ο Θεός όλων των ανθρώπων–λαών της Οικουμένης. Αλλά τέτοιος μεροληπτικός θεός δεν μπορεί να υπάρξει. Υπάρχουν όμως θεοί που τους «νοικιάζεις», για αποκλειστική χρήση. Οι Ισραηλίτες είχαν τον αποκλειστικό τους θεό! Τον εφεύρε το θεόπνευστο ιερατείο τους. Οι διάφοροι θεοί πλάστηκαν από αντίστοιχους λαούς καθ΄ εικόνα και ομοίωσή τους, σύμφωνα με το τί συνέφερε στους εκάστοτε μάγους-προφήτες και βασιλιάδες. Η παραπάνω ιστορία είναι συγκυρία συμτώσεων. Και συρράπτονται τέτοιες περιπτώσεις στα ραφεία των αετονύχηδων μάγων,οι ερμηνευτές σημείων, τεράτων και καιρών κατά το δοκούν. Ακούς εκεί να σταματήσει ολόκληρο το σύμπαν, για να ευνοϊθεί ο εκλεκτός Του – μαζικός δολοφόνος Ιησούς του Ναυή! Τέτοιοι ισχυρισμοί προκακούν θυμιδία. Λογικά δεν στέκουν, για αφυπνισμένους σκεπτόμενους ανθρώπους, μόνο οι ευρισκόμενοι σε θρησκευτικές ομηρίες, θύματα της ευπιστίας τους, μπορούν να πιστεύουν και να θαυμάζουν παρόμοια καλοσερβιρισμένα σκευάσματα παραπληροφόρησης και προπαγάνδας. Οι επιστημονικές κατακτήσεις δεν μπορούν να έχουν καμιά σχέση με τους πολέμιους της γνώσης και της μόρφωσης, για την θρησκευτική, και κάθε άλλη μορφή ομηρίας, απελευθέρωση των σιωπηρών αμνών. Ας πάψουν, επιτέλους, να ερμηνεύουν, σε κάθε ευκαιρία, τα πάντα σύμφωνα προς τις θρησκευτικές τους επιδιώξεις. Αν πράγματι νοιαζονται για το καλό και την ευημερία των πιστών-ποιμνίων, άς φροντίσουν το ποίμνιο των αγροτών, π.χ, αντί να πωλούν το πρωτογενές σιτάρι, να τον πωλούν σε αρτοσκευάσματα, αλέθοντας, ζυμώνοντας και ψήνοντάς τον οι ίδιοι. Ας προστατεύσουν τον καταναλωτή πιστό από τη διπλή καταλήστευση και ως εργαζομενο και ως καταναλωτή(μειωμένες αμοιβές εργασίας και φουσκωμένες τιμές στα αγαθά που αγοράζει). Φτάνουν τα προκλητικά καρακιοζλίκια. Καιρός να μεταμεληθούν και να αρχίσουν να νοιάζονται και για τα επίγεια προβλήματα των πιστών συνελλήνων συμπατριωτών τους. Αν πράγματι θέλετε την Χριστιανική Ορθοδοξία να πάει πλαϊ-πλάι με τον Ελληνισμό(όπως καμώνεστε ότι επιδιώκετε), είσθε αναγκασμένοι, ν’ αλλάξετε τροπάρια. Αλλοιώς αυτός ο ισχυρισμός σας, θα εξακολουθήσει να αποτελεί αισχρό εργαλείο άγριας εκμετάλλευσης και εξαχρίωσης του βασανισμένου ποιμνίου-πολίτη και θα στραφεί ενάντιά σας. Κουφοβράζει το καζάνι, έρχεται η μεγάλη έκρηξη! Δεν μπορείτε να συνεχίζετε να επικαλείσθε κομμουνιστικούς κινδύνους και καταραμένους αθεϊστές. Αυτός ο εμπαιγμός άς σταματήσει. Άς σταματήσει, επι τέλους, η διαστρέβλωση της ιστορικής αλήθειας και η κακοποίηση των ανθρωπιστικών αξιών, γιατί όπως ισχυρίζεσθε εσείς οι ίδιοι, ο ίδιος ο Μεγάλος Αρχηγός της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας, ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός, διακηρύσσει ότι όλοι οι άνθωποι έχουν ίσα δικαιώματα και ίδιες υποχρεώσεις. Ότι είναι ίσοι απέναντι στον Πατέρα θεό. Ότι ο άθρωπος αξίζει στα μάτια του Θεού και πρέπει να τον περιβάλλουμε με απέραντι αγάπη. Ξεχνάτε το αγαπάτε αλλήλους; Εσείς οι εκπρόσωποί Του, γιατί κακοποιείτε το συνάνθρωπο, κρατώντας τον στην αμάθεια, στην εκμετάλλευση και την συμφορά; Γιατί ευτελίζετε τον Πατέρα Θεό, παρουσιάζοντάς Τον, ως μνησίκακο, θυμωσιάρη και μπακαλοδευτερά; Και, αν πράγματι τον τιμάτε, τότε γιατί προκαλείτε Θεό, Αγίους και ανθρώπους με τα προκλητικά ποικιλόμορφα σκάνδαλα; Η ζωή Σας, σεβαστοί ισόβιοι ιεράρχες, δεν συνάδει με τα κηρύγματά Σας. Άλλα μας διδάσκετε και άλλα πράττετε. Είναι ψέμματα; Μήπως σας αδικούμε; Αυτά προς το παρόν.

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Ο Ελληνισμός και ο Χριστιανισμός βρίσκονται σε θανάσιμη ιστορική ιδεολογική αντιπαλότητα

Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης εξαπέλυσε νέες τορπίλες κατά του ελληνοχριστιανισμού.
Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης γράφει: «Δυσκολεύομαι να εξηγήσω πώς ένας λαός με αποδεδειγμένες γενετικές συγγένειες με την πλατωνική ή την αριστοτέλεια σκέψη μπορεί να αποδεχτεί, με τόση αφέλεια, ότι προγονοί του ήταν ο Αβραάμ, ο Ισαάκ, η Σάρα και... όλο το κακό συναπάντημα και να καταντήσει να προσκυνάει Ιουδαίους θεούς, αγίους, προφήτες, αποστόλους, ακόμη και λείψανα. Δεν χωράει στο μυαλό μου και στην αισθητική μου το γεγονός ότι οι απόγονοι του καλαίσθητου ελληνισμού -έστω κι αν ακόμη πιστεύουν ότι ο Χριστός είναι ο «Υιός του Θεού»!- μπορεί να παρακολουθούν όλες αυτές τις κακόγουστες και ανόητες τελετουργίες και να νιώθουν θρησκευτική κατάνυξη».
Από την πένα του ναυάρχου δεν... γλυτώνει ούτε ο Αγιος Νικόλαος. Στη σελίδα 74 του βιβλίου του, ο κ. Αντωνιάδης αναφέρει: «Ο Αγιος Νικόλαος ήταν ένας Μικρασιάτης επίσκοπος από τα Πάταρα. Δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα στον ελληνισμό, δεν γνωρίζω αν πάτησε καν το πόδι του ποτέ στην Ελλάδα, είναι θαμμένος κάπου στην Ιταλία και, σε κάθε περίπτωση, δεν έχει την παραμικρή ιστορική ή εθνολογική σχέση με το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Αλλά ούτε και με τη θάλασσα γενικότερα, εκτός κι αν πάρουμε στα σοβαρά τις ανοησίες περί θαυμάτων του με θαλασσοπόρους και τις σαχλαμάρες για «αναβλύζοντα» από τον τάφο του νερά (δεν αναφέρεται εάν είναι ποταμίσια ή θαλασσινά)».
Επίσης, ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ στη συνέντευξή του στην «Espresso» είχε δηλώσει άθεος, με αποτέλεσμα λίγες μέρες αργότερα ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιώργος Σούρλας να ζητήσει, με ερώτησή του που κατάθεσε στη Βουλή, να αφαιρεθεί ο τίτλος του επίτιμου αρχηγού ΓΕΝ ναύαρχου Αντώνη Αντωνιάδη. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που οδήγησαν τον κ. Αντωνιάδη να γράψει το βιβλίο «Κρεμώντας τη στολή». Ο ίδιος στη σελίδα 258 αναφέρει: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε λαός αξίζει τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις που ο ίδιος εκλέγει. Αναρωτιέμαι, όμως, αν τα λίγα αυτά χρόνια κοινοβουλευτικού βίου δικαιολογούν ένα επίπεδο λαού που στέλνει στο Κοινοβούλιο ανθρώπους η πολιτισμική υστέρηση των οποίων μετριέται κυριολεκτικά σε αιώνες! Αναρωτιέμαι, ακόμη, αν δικαιολογούν εκλεγμένους βουλευτές οι οποίοι να ζητούν θεσμικές κυρώσεις εις βάρος μου επειδή δεν πιστεύω στον Χριστό και στην Παναγία! Ή η Ελληνική Βουλή ζει το Μεσαίωνά της ή εγώ έχω την ψευδαίσθηση ότι ζω σε πολιτισμένη χώρα».
Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης κλείνει το βιβλίο του ως εξής: «Στην ερώτηση γιατί δεν παραιτήθηκα από το Ναυτικό αφού δεν ήμουν χριστιανός, απαξιώ να απαντήσω. Τη θεωρώ τόσο βαθιά απολίτιστη και βλακώδη, ώστε να με πείθει ότι η νοητική θόλωση του ερωτώντος δεν θα του επιτρέψει ποτέ να καταλάβει και την πιο απλοϊκή απάντηση την οποία θα μπορούσα να δώσω». Συντάχθηκε απο τον Καλόπουλο. ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ

Σχόλιο του συγγραφέα: Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης έχει απόλυτα δίκαιο. Είναι ένας έντιμος αφυπνισμένος νεοέλληνας με ευαισθησίες. Δεν ανέχεται τις διαστρεβλώσεις της ιστορικής αλήθειας και την κακοποίηση των ανθρωπιστικών και ηθικών αρχών-αξιών. Όμως δεν μπορούμε να μιλάμε για ελληνοχριστιανισμό, γιατι τα συνθετικά του βρίσκονται σε θανάσιμη ιστορική ιδεολογική αντιπαλότητα. Ο χριστιανισμός κατέστρεψε τον αρχαιοελληνισμό(διωγμοί Θεοδοσίου, Ιουστινιανού, κέντρα εξόντωσης εθνικών, όπως η Σκυθούπολις, ο Αλλάριχος και ο αρχηγός των μαγκουροφόρων Νίκων ο «Μετανοείτε» που αγιοποιήθηκε για τα εγκλήματά του κατά των απίστων εθνικών=ελλήνων) και συνεχίζει να εξαπατά τους νεοέλληνες και γενικά τους οπαδούς-πιστούς του, όποιας εθνικότητας, με απατηλές υποσχέσεις, σχετικά με ανυπόστατες σωτηριολογίες, μέσα από τις επίπονες νυστείες, προσευχές και θεώσεις, για τον εξαγνισμό της "αθάνατης" δήθεν ψυχής, την διεκδίκηση-εξασφάλιση θέσης στην επίγεια βασιλεία του Θεού και την ανάσταση νεκρών. Ποτέ δεν νοιάστηκαν για τον ελληνισμό και τους έλληνες. Προσπαθούν σε κάθε περίσταση να ταυτίσουν το χριστιανισμό με τον ελληνισμό για λόγους προπαγάνδας και όποτε δεν κινδυνεύουν. Όχι μονο δεν προστάτευσαν τον ελληνισμό σε κρίσιμες εθνικές στιγμές. Αντίθετα συνεμάχησαν με τους εκάστοτε εισβολείς στην ελλάδα κατακτητές. Στα χρόνια της τουρκοκρατίας ευλογούσαν τους σουλτάνους και συνεργάστηκαν με τους τριπλούς κατακτητές το 41-44. Ο Δαμασκηνός ώρκισε την κυβέρνηση των δοσιλόγων Τσολάκογλου, Λογοθετόπουλο και Ράλη. Οι άγιοι πατέρες καλό είναι να ασχοληθούν με τα τρέχοντα επίγεια προβλήματα των πιστών τους, να μετατρέψουν τους ναούς σε αίθουσες γενικών συνελεύσεων, ως χώρους ενημέρωσης και επιμόρφωσης με στόχο την αναβάθμιση των όρων της ζωής τους. Να πάψουν να φορούν τις ιερές ποικιλόχρωμες φορεσιές τους, να γίνουν ξεκάθαροι υπερασπιστές των «σιωπηλών αμνών» τους και να τους προστατεύσουν από κάθε καταπίεση και εκμετάλλευση.

Θρησκείες: πολέμιες της γνώσης και αρνήτριες της ζωής

Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης έχει απόλυτα δίκαιο. Είναι ένας έντιμος αφυπνισμένος νεοέλληνας με ευαισθησίες. Δεν ανέχεται τις διαστρεβλώσεις της ιστορικής αλήθειας και την κακοποίηση των ανθρωπιστικών και ηθικών αρχών-αξιών. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ελληνοχριστιανισμό, γιατι τα συνθετικά τους βρίσκονται σε ιστορική αντιπαλότητα. Ο χριστιανισμός κατέστρεψε τον αρχαιοελληνισμό(διωγμοί Θεοδοσίου, Ιουστινιανού, κέντρα εξόντωσης, όπως η Σκυθόπολις, ο Αλλάριχος και ο αρχηγός των μαγγουροφόρων Νίκων ο «Μετανοείτε» που αγιοποιήθηκε για τα εγκλήματά του κατά των απίστων εθνικών=ελλήνων) και συνεχίζει να εξαπατά τον νεοέλληνα και γενικά τους οπαδούς του, όποιας εθνικότητας, με απατηλές υποσχέσεις, σχετικά με ανυπόστατες σωτηριολογίες, μέσα από τις επίπιμονες νυστείες, προσευχές και θεώσεις, για τον εξαγνισμό της "αθάνατης" δήθεν ψυχής, την εξασφάλιση θέσης στην επίγεια βασιλεία του Θεού και την ανάσταση νεκρών. Οι άγιοι πατέρες καλό είναι να ασχοληθούν με τα τρέχοντα επίγεια προβλήματα των πιστών τους, να μετατρέψουν τους ναούς σε αίθουσες γενικών συνελεύσεων, ως χώρους ενημέρωσης και επιμόρφωσης με στόχο την αναβάθμιση των όρων της ζωής τους. Να πάψουν να φορούν τις ιερές ποικιλόχρωμες φορεσιές τους, να γίνουν ξεκάθαροι υπερασπιστές των «σιωπηλών αμνών» τους και να τους προστατεύσουν από κάθε καταπίεση και εκμετάλλευση.