Θέμα άρση παρεξηγήσεων από Επικουρίδη προς τον θεϊκό Dtango
Dtango: Τον είδα τον τίτλο του βιβλίου. Η «Δίκη των Θεών» όμως παρουσιάζεται σαν τίτλος ιστότοπου αλλά δεν έχει διεύθυνση και δεν βγάζει πουθενά. Μια λοιπόν και με τον όρο «Θεοί» μπορεί να εννοούνται οποιοιδήποτε (εκτός των… καημένων των θεών) περιμένω να ακούσω περισσότερα μια και το άλλο βιβλίο δεν αναφέρεται σε θεούς.
Αγαπητέ Επικουρίδη,
Αρχικά φάνηκε ότι ήρθες στο φόρουμ για να προωθήσεις ένα βιβλίο σου, μάλιστα ανέφερες και ένα άλλο, με θεούς στον τίτλο του, για να μας κινήσεις το ενδιαφέρον.
Τώρα απευθύνεσαι προσωπικά σε μένα με e-mail και μου παρουσιάζεις μια οργάνωσή σου για την υπεράσπιση των καταναλωτών.
Το κάνεις με μεγάλη προχειρότητα όμως, επειδή, παρότι με επέλεξες, δεν φρόντισες να γράψεις σωστά το ψευδώνυμό μου (Dtango) και με αποκαλείς Dravo.
Αναγκάζομαι λοιπόν να υποθέσω ότι γυρνάς στους διάφορους χώρους συζητήσεων αναζητώντας υποστήριξη για την οργάνωσή σου. Δεν το κάνεις όμως με τον σωστό τρόπο και όταν δεν κατορθώνεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη με τις ενέργειές σου, γιατί να εμπιστευτώ την οργάνωσή σου;
Φίλτατε Dtango, ευχαριστώ για τη διόρθωση της σωστής γραφής του ψευδωνύμου και σου ζητώ συγγνώμη. Όμως κάνεις λάθος που βιάστηκες να υποθέσεις ότι περιφέρουμε στους διάφορους χώρους συζητήσεων, για να πωλήσω το βιβλίο μου, γιατί αυτό βρίσκεται στα χέρια ικανού εκδότου και το προωθεί. Ούτε επιδιώκω να διευρύνω οπαδούς ή πελατεία στον φορέα ΟΣΠΕΚ, γιατί τελεί σε αδράνεια. Απλά επειδή διάβασα την πρόταση της Αόρατης Μελάνης και για τη συζήτηση που γίνεται για τη θεωρητική σύσταση ενός φορέα κοινωνικά χρήσιμου από τα μέλη της ομάδας σας, για το λόγο αυτό αναφέρθηκα στην Οργάνωσης Παραγωγών-Εμπόρων-Καταναλωτών(ΟΣΠΕΚ). Αν θέλετε τη γνώμη μου ο φορέας που σκέπτεστε να συστήσετε πρέπει να συστρατεύει συμπολίτες μας, όσο πιο διακριτικά και απρόκλητα γίνεται, με σκοπό να αποτελέσει η συστράτευση αυτή ένα αντίβαρο υπέρ του Ανθρωπιστικού στρατοπέδου και κατά των αθεράπευτων και ανυποχώρητων φαταουλιστών του εξουσιαστικού εποικοδομήματος.
Το άρθρο σου σχετικά με την προέλευση της εννοίας της λέξης θεός και της λατρείας του είναι πολύ σημαντικό και πιστεύω ότι η αναφορά σου στα διάφορα στάδια χρήσεις της έννοιας του θεού από τους κατά καιρούς επιτηδείους με βρίσκει εκστατικά σύμφωνο. Ο ιστορικός Γιάννης Κορδάτος αναφέρει, ότι πριν από την εμφάνιση, όποιων θεών προηγήθηκε η προγονολατρεία και η ηρωολατρεία. Αυτοί ήσαν οι δάσκαλοι καθοδηγητές και σωτήρες των φυλών που τους συμβούλευαν τεχνικές αντιμετώπισης επιβίωσης και ασφάλειας από φυσικές και όποιες άλλες δυνάμεις-κινδύνους. Πριν κλείσω τη σημερινή μου επικοινωνία με τα μέλη του Forum Atheia, παρακαλώ να μου επιτραπεί να δηλώσω την άποψή μου να αποφεύγουμε τις αδικαιολόγητες παρεξηγήσεις, γιατί αυτές οδηγούν σε ασυνεννοησίες, ρήξεις και αποσυντονισμούς. Καταστρέφουν τις συλλογικές προσπάθειες. Σε όποια λάθη των μελών ας είμαστε υπομονητικοί και μεγαλόθυμοι. Σκληροί, αντίθετα, πρέπει να είμαστε στους κακόπιστους και κακόβουλους και προ πάντων όταν αυτοί ανήκουν σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εξουσιαστικής διαχείρισης. Επίσης επιτρέψτε μου να τονίσω πόσο χρήσιμη είναι η καλόπιστη κριτική που πρέπει να μην τη συγχέουμε με την πρόθεση της προσβολής. Και σας ζητώ από τώρα να χρησιμοποιήσω στη δίκη των θεών κάποια αξιόλογα άρθρα από τις μεστωμένες έρευνες-απόψεις σας, σχετικά με τα αφυπνιστικά αθεϊστικά μηνύματα, αφού προηγουμένως πάρω την έγκρισή σας. Φυσικά τα άρθρα που θα επιλεγούν θα φέρουν τον δημιουργό τους. Αν έχει κάποιος αντίρρηση ας μιλήσει έγκαιρα. Τα συλλογικά έργα έχουν ισχύ και διαχρονική ωφελιμότητα-επιτυχία. Με εκτίμηση Επικουρίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου