Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Πιστοποιητικά Κοινωνικών Φρονημάτων

Φίλε Γαβριήλ τον Τάκη Λαζαρίδη τον διάβασα αλλά όπως είπες ήταν η εξαγορά για το δώρο ζωής που του χάρισαν οι στρατοδίκες. Χιλιάδες τότε αγωνιστές κάτω από το δείλημμα τη ζωή τους έναντι μιας δήλωσης αποκήρυξης του κομμουνισμού. Στο Μεζούρλο της Λάρισας κάθε πρωί εκτελούσαν δεκάδες ανταρτοεπωνίτες αιχμάλωτους, γιατί αρνούντο να υπογράψουν τέτοιες εξευτελιστικές δηλώσεις αποκήρυξης της ιδεολογίας τους. 

Τον Νέμβριο του 46 συνέλαβαν τον πατέρα μου ως εαμίτη τον οδήγησαν σε μποντρούμι της Ελασσόνας και επειδή δεν δέχθηκε 5.000 δολάρια του σχεδίου Μάρσαλ για να αλλαξοπιστήσει καταδίδοντας ομοϊδςεάτες του τον σάπισαν στο ξύλο και θα τον εκτελούσαν χωρίς δίκη, αν δεν επενέβαινε προπολεμικός φίλος του επωνοματάρχης. 

Το 1956 αριστούχος στη Έκθεση Ιδεών, την Ιστορία και με 6.000 λατινικές λέξεις δεν με πήραν στη Νομική επειδή με απέκλεισε το Πιστοποιητικό Κοινωνικών Φρονημάτων ως γιυο κομμουνιστή. Το ίδιο έτος στο ΚΕΝ Κορίνθου ως ΥΕΑ με απέκλεισαν για τον ίδιο λόγο. Επειδή δε τους παίδεψα δέκα ημέρες να υπογράψω Δήλωση νομιμοφροσύνης κινδύνεψα να με φάει η μαρμάγκα, αν δεν με συμβούλευε να υπογράψω ο διοικητής του Λόχου μου. Ήταν πολύ σπουδαίος και έντιμος αξιωματικός. Μου είχε πει επι λέξη: " Είμαι υπεύθυνος παιδί μου για τη ζωή σου στον πατέρα σου και στην Πατρίδα"

 Όταν θυμάμαι αυτή υη φράση βουρκώνω και με παίρνουν τα σιρόπια. Τέλος πάντων να μη σε ζαλίζω. Θα ήθελα να σου δηλώσω, ότι γνωρίζω καλά τα γεγονότα και είμαι εξπέρ στην Παγκόσμια Ιστορία. Και έχω όλα τα φόντα, ώστε να γράφω εδώ και μιάμισυ δεκαετία ένα δεκάτομο των 250 σελίδων με γενικό τίτλο "Η Δίκη τών θεών" που αρχίζει από τη Μεγάλη Έκρηξη περνάει το σήμερα και προχωρεί στο Αύριο. Βρίσκομαι στα μέσα περίπου του δέκατου τόμου. Παρακαλώ να σταματήσει αυτός ο διάλογος, γιατί είναι κουραστικός χρονοβόρος και πολύ τετριμμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: