Οι μικρομεσαίοι καταναλωτές είναι εκτεθειμένοι σε πέντε μεγάλους κινδύνους μείωσης της αγοραστικής τους δύναμης.
Ως εργαζόμενοι η αμειβή της εργασίας τους είναι κομμένη και ραμμένη στη βούληση και τις αποφάσεις της εργοδοσίας τους. Και ως ελεύθεροι αυτοαπασχολούμενοι οι αποδοχές τους περιορίζονται και ελαχιστοποιούνται από τους μεγαλοκαρχαρίες αξεπέραστους ανταγωνιστές τους.
Ο δεύτερος μηχανισμός μείωσης της αγοραστικής τους δύναμης είναι οι ξέφρενες και αυθαίρετες ανατιμήσεις των εμπορευμάτων και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ο τρίτος μεγάλος κίνδυνος είναι η αντικοινωνική και αδυσώπητη φορολογία του Υπουργείου Οικονομικών σε βάρος των αδύναμων μικρομεσαίων καταναλωτών.
Ο τέταρτος δράκος που μειώνει την αγοραστική δύναμη των μικρομεσαίων καταναλωτών είναι το κέρδος των μεσαζόντων που επιβαρύνουν τις τελικές τιμές κατανάλωσης.
Τέλος η πέμπτη απειλή που εκτοξεύει τις τιμές και κουτσουρεύει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών είναι οι προσφορές που δίνουν οι πολυεθνικές με τη μορφή εκπτώσεων σε εμπορεύματα, όπως οι τάνες και τα ράφια προβολής, για τη τοποθέτηση προϊόντων τους στα νέα πολυκαταστήματα και άλλα κόλπα που οι μικροί καταστηματάρχες δεν απολαμβάνουν αυτή τη μεταχείρηση.
Ως εργαζόμενοι η αμειβή της εργασίας τους είναι κομμένη και ραμμένη στη βούληση και τις αποφάσεις της εργοδοσίας τους. Και ως ελεύθεροι αυτοαπασχολούμενοι οι αποδοχές τους περιορίζονται και ελαχιστοποιούνται από τους μεγαλοκαρχαρίες αξεπέραστους ανταγωνιστές τους.
Ο δεύτερος μηχανισμός μείωσης της αγοραστικής τους δύναμης είναι οι ξέφρενες και αυθαίρετες ανατιμήσεις των εμπορευμάτων και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ο τρίτος μεγάλος κίνδυνος είναι η αντικοινωνική και αδυσώπητη φορολογία του Υπουργείου Οικονομικών σε βάρος των αδύναμων μικρομεσαίων καταναλωτών.
Ο τέταρτος δράκος που μειώνει την αγοραστική δύναμη των μικρομεσαίων καταναλωτών είναι το κέρδος των μεσαζόντων που επιβαρύνουν τις τελικές τιμές κατανάλωσης.
Τέλος η πέμπτη απειλή που εκτοξεύει τις τιμές και κουτσουρεύει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών είναι οι προσφορές που δίνουν οι πολυεθνικές με τη μορφή εκπτώσεων σε εμπορεύματα, όπως οι τάνες και τα ράφια προβολής, για τη τοποθέτηση προϊόντων τους στα νέα πολυκαταστήματα και άλλα κόλπα που οι μικροί καταστηματάρχες δεν απολαμβάνουν αυτή τη μεταχείρηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου